بهبود عملکرد در طراحی سایت
نوشته شده توسط : مرجان دیانتی

در وب سایت ژاکت هزاران افزونه وردپرس وجود دارد که می توانید از آن ها برای بهبود عملکرد وب سایتتان و افزودن امکانات مختلف به قیمت طراحی سایت مشهد - طراحی سایت - آن استفاده کنید. تمامی قالب های ارائه شده در پلتفرم ژاکت به صورت کاملاً استاندارد کدنویسی شده اند و می توانند امکانات مورد نیاز تان را ارائه دهند. چگونه در مورد ابزار تحلیلی بازدیدکنندگان و رفتارهای شما را ردیابی می کند؟

 

در صورت که نظر کارفرما بر آن بوده که سایت بر پایه قالب های از پیش طراحی شده طراحی نگردد هزینه در نظر گرفتن طراح برای پیاده سازی قالب وب سایت در حدود 500 هزار تومان می باشد و روال اجرای کار به این صورت می باشد که جلسه ای برگزار می گردد و در آن جلسه کارفرما نیازهای گرافیکی خود را اعلام می نماید و طراح بر اساس احساس نیازهای اعلام شده کارفرما قالب را پیاده سازی می نماید و کارفرما می تواند پس از طراحی قالب آن را ویرایش نماید تا قالب مورد نظر مطابق با سلایقش باشد.

ساخت سایت آسان

اگر شما هم به فکر راه اندازی یک سایت برای کسب و کار و یا شرکت خود هستید و یا یک سایت قدیمی دارید که نمی توانید به راحتی آن را آپدیت کنید وردپرس بهترین پیشنهاد برای شما است. هنگامی که برای اولین بار یک سایت وردپرس ایجاد می کنید، یک قالب به صورت پیش فرض روی آن نصب شده است.

افزونه هایی که اکثر وب سایت های وردپرس به آن احتیاج دارند، شامل افزونه پشتیبان گیری وردپرس، افزونه امنیتی، افزونه ایجاد فرم ها، افزونه سئو و … از شما خواسته خواهد شد که اطلاعات وبسایت خود را ارائه دهید. نظارت بر الگوی های رفتاری کاربران سایت، به شما یک تصویر واضح از آنچه در وب سایت تان انجام می دهید را ارائه می دهد. یک سامانه ساخت سایت که هر روز به تعداد کاربران آن اضافه و مسیر آن بیش از پیش هموار میشود.در زیر میتوانید یک ویدئو کوتاه از نحوه ساخت سایت با پرتال را ببینید. وردپرس یک cms یا سیستم مدیریت محتوا است که به شما کمک میکند تا بتوانید به سادگی سایت خود را مدیریت کنید بدون اینکه نیاز به دانش کدنویسی داشته باشید.

افزونه ها ابزارهایی هستند که بدون نیاز به نوشتن کد و یا ویرایش دستی، امکانات وب سایت وردپرس شما را گسترش می دهند. امضای دلخواه خودتان را در نظر بگیرید و همچنین این مطلب را درنظر داشته باشید که امضای شما جنبه تزئینی دارد یا برای اهداف تجاری استفاده می شود. باتوجه به اینکه هرسایتی پس از تحویل تا مدتی دارای پشتیبانی و رفع خطاهای فنی است، مسئولین پروژه هرشرکت با توجه به تجربه کاری ای که نسبت به اعضای تیم خود دربرابر باگ های احتمالی دارد هزینه اصلی را برآورد میکند.

ظاهر زیبا: برای (طراحی سایت) وردپرس هزاران قالب وجود دارد که تنها با چند کلیک میتوانید آنها را نصب کنید و با چند کلیک هم آنها را مطابق سلیقه خود سفارشی سازی کنید. در کنار این موارد لازم است اعلام نماییم که سایت (طراحی سایت) می تواند فضا و موقعیتی عالی را جهت برقراری ارتباط با مشتری فراهم آورده و رابطه ای نزدیک را تنظیم نماید. به عنوان مثال، یک پورتال خبری ممکن است از چندین سایت پویا تشکیل شده باشد که هر یک از آنها ویژگی های دسترسی مانند عضویت، ارسال اخبار، ارسال تصویر، نظرسنجی و غیره را برای مدیران خود فراهم می کند. حالا که خیلی از بیزنسها و کسب و کار از وردپرس برای طراحی سایت (طراحی سایت) استفاده میکنند عمده سوالاتی که ممکن است برای افراد پیش بیاید تعرفه سایت وردپرس، هزینه راه اندازی سایت وردپرسی چقدر است؟

شما می توانید کسب و کار خود را در سراسر وب در سایت - طراحی سایت - های شبکه های اجتماعی، انجمن ها و از طریق برنامه های مختلف تبلیغ کنید و کسب درآمد کنید. اگر کسب و کاری دارید و وب سایت ندارید، احتمالاً فرصت های افزایش درآمد را از دست می دهید. بنابر Adobe، تصاویری که قابلیت بارگیری ندارند یا بارگیری آنها زیاد طول میکشد، 39 درصد از مصرفکنندگان را از دست میدهند. این امکان برای بسیاری از صاحبان مشاغل و سایت های شرکتی گزینه مهمی محسوب می گردد که توسط شرکت طراحی سایت فونیکس به شکلی اصولی و بهینه پیاده سازی می شود.

اگر هزینه خرید دامنه و خرید هاست را هم به این لیست اضافه کنیم فقط در سال اول نیاز به یک هزینه تقریبی بیش از ۲ میلیون تومان برای ساخت سایت دارید. فقط به یاد داشته باشید، برای هر افزونه پولی که به وب سایت خود اضافه می کنید، عملکرد سایت شما بهبود می یابد. آیا وب سایت شما فقط جنبه نمایشی دارید یا می خواهید با داشتن آن سود فروش خود را افزایش دهید؟ 1. هدف خود برای ساخت وب سایت حرفهای را مشخص کنید.

https://sakhtesite.com/?p=47

 




:: برچسب‌ها: طراحی سایت,طراحی سایت فروشگاهی,خدمات طراحی سایت,بهترین طراحی سایت,ساخت و طراحی سایت فروشگاهی ,
:: بازدید از این مطلب : 177
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : چهار شنبه 4 اسفند 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: